1.1 هویت شرکت : شرکت تارنما نگار سپاهان با نام تجاری پروفی شاپ به شماره ثبت 47956، ثبت اصفهان با آدرس وبگاه https://profishop.ir که در این توافق نامه شرکت نامیده می شود.
1.2 هویت خریدار: خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در ناحیه کاربری وجود دارد و سرویسهای خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود
1.3 در مورد خریداران با هویت شخص حقوقی، یک نفر نماینده تام الاختیار در ناحیه کاربری معرفی می گردد. این نماینده نسبت به سرویس تهیه شده همانند خود شخص حقوقی اختیار تام دارد. وظیفه اعلام کتبی نماینده جدید در آینده بر عهده خریدار بوده و شرکت در صورت عدم دریافت اعلام کتبی مسئولیتی نسبت به حقوق و عملکرد مالکیتی و مسئولیتی خریدار نخواهد داشت .
1.4 برای حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل کپی شناسنامه، کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و درخواست شخص حقوقی همراه با کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات، به شرکت می باشند. در صورتیکه شرکت، در هنگام تکمیل فرآیند خرید و به جهت تسهیل و تسریع امور اقدام به دریافت و کنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای شرکت محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به شرکت، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود. شرکت مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاﺀ خریداران ونمایندگان آنها ندارد.
1.5 خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرسها، شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در ناحیه کاربری می کوشد. شرکت حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. شرکت حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید.
1.6 مالکیت سرویس و کلیه مسئولیتها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خریدار و یا نماینده خریدار هر یک به تنهائی می باشد.
1.7 در صورتیکه به درخواست مشتری و در راستای کاهش هزینه و یا بهبود کیفی خدمات نگهداری و تمدید، به جای مشخصات خریدار مشخصات شرکت ارائه کننده خدمات، ثبت شده باشد همچنان مالکیت و کلیه حقوق و مسئولیتها بر عهده خریدار خواهد بود.
2.1 تغییرات قوانین: قوانین شرکت مجموعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بینالمللی ناظر بر سرویسهای قابل ارائه شرکت و از آنجا که این قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، شرکت حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ می داند و نسخه قوانین بروز شده را از طریق لینک به صفحه قوانین در وب سایت شرکت در دسترس عموم خواهد بود؛ ضمنا شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی درخصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم کنترل نماید.
2.2 تغییرات تعرفه :
2.2.1 در صورت تغییر تعرفه درحین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به ارتقا در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمتهای جدید خواهد بود .
2.2.2 هزینههای کارشناسی نیروی فنی و یا سایر خدماتی که درهنگام استفاده از یک سرویس اولیه خریداری شده مورد نیاز واقع می گردد تابع تعرفه روز درخواست جدید خریدار می باشد .
2.2.3 تغییرات تعرفه از طریق وب سایت منعکس شده وخریدار موظف به تبعیت از آن می باشد مگر اینکه پیش فاکتور مهلت داری در اختیار باشد که قبل از تغییرات تعرفه برای وی صادر گشته باشد .
2.3 تغییرات مالکیت:
تغییرات مالکیت سرویس از طریق درخواست کتبی خریدار یا نماینده وی و با ارسال تیکت درخواست مذکور از طریق ناحیه کاربری انجام میگردد.
3.1.1 پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل مندرج در پروفایل ویا برگه سرویس به خریدار اطلاع داده می شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مانع تحویل سرویس نمی گردد.
3.1.2 خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، ایمیل مذکور را دریافت ننماید موظف است حداکثر 2 روز پس از پایان زمان تحویل مجاز بصورت کتبی و با امضا نامه، مراتب را به بخش فروش شرکت اعلام نماید.
3.1.3 در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیتهایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، شرکت مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا 2 برابر خواهد بود.
3.1.4 خریدار حق درخواست لغو سرویس خریداری شده را تا 7 روز پس از خرید در هر زمان دارد و باید بصورت کتبی از طریق ارسال تیکت به بخش پشتیبانی این موضوع را اعلام نماید تا بررسی شود.
3.1.5 شرکت مسئولیتی در قبال عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده وتحویل شده ندارد.
3.1.6 سرویسهای مرتبط با دامنهای که توسط شرکت ثبت و یا تمدید نشدهاند و نزد ثبت کننده دیگری میباشند در هنگام پرداخت فاکتور تحویل شده فرض میگردند.
3.2 حداکثر زمان تحویل
3.2.1 حداکثر زمان تحویل برای سرویسهای شرکت که با عنایت به شرایط عمومی کشور و با فرض بدترین حالات ممکن است به شرح ذیل است. دقت نمایید که آنچه در زیر آمده بدترین حالت ممکن است به عنوان مثال تحویل نسخه، 2 روز کاری میباشد اما در صورتی که مشکلی به وقوع آید در بدترین حالت ممکن است تا پس از رفع مشکل ادامه بیابد.
ثبت دامنه 2 ساعت تا 2 روز کاری
3.2.2 در صورت عدم انجام سفارش در محدوده حداکثر زمان تعریف شده، مشتری موظف به اعلام کتبی با امضا ذیل نامه به بخش فروش شرکت و دریافت رسید ارسال می باشد
3.2.3 پس از ثبت دامنه و ارائه شناسه و کلمه عبور کنترل پنل آن به خریدار، شرکت هیچ مسئولیتی نسبت به آن دامنه نخواهد داشت.
3.2.4 در مورد ثبت دامین های ir که می بایست توسط پژوهشگاه دانشهای بنیادی تایید و فعال گردد با توجه به اینکه به طور کلی شرکت کنترلی در زمان تایید دامین نداشته و همچنین به دلیل نقص در مدارک یا مشخصات ممکن است مدت زمان تایید دامین به طول انجامد، زمان رزرو اولیه دامین مبنای تحویل قرار می گیرد.
3.3 تطابق با سفارش : در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به خریدار با مشخصات سرویس، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ فاکتور به شرکت اعلام نموده و شرکت موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت شرکت صرفا محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام خریدار و فقط تا پایان زمان سرویس در فاکتور می باشد وزمان سرویس دهی افزایشی نخواهد یافت.
4.1 به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه شرکت تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. شرکت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود نمی پذیرد.
4.2 شرکت با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
4.3 شرکت مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار وسرورهای خود ندارد.
4.4 شرکت مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویسهای خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.
4.5 شرکت موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده ها و نرم افزارهای موجود در سرویس خریدار می باشد و همچنین آنرا در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
4.6 شرکت تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب آنلاین خریداران انجام می دهد از اینرو شرکت نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.
5.1 در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است بدوا نسبت به اعلام موضوع به واحد روابط عمومی ویا دفتر مدیریت شرکت اقدام نموده و رسید کتبی دریافت نماید. تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد در صورت عدم حصول نتیجه پس از 15روزکاری، خریدار می تواند به شورای انتظامی سازمان نظام صنفی مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد. ضمنا خریدار نظر این شورا را به عنوان حکم مرضی الطرفین پذیرفته و حق شکایت و یا درخواست حکم به سایر مراجع را نخواهد داشت.
6.1 تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس می شود. پروفی شاپ تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد. پروفی شاپ حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد. زمانی که پروفی شاپ از تخطی یک خریدار از شرایط مندرج اطلاع پیدا می کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس خریدار به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی ها پروفی شاپ بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین پروفی شاپ در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا کشور محل قرارگیری سرورها خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد. پروفی شاپ هیچگونه وجهی به خریدار متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین خریدار متخلف مسئول جبران خسارت وارده به پروفی شاپ خواهد بود :
7.1 سرویسهای شرکت می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می تواند شامل موارد زیر باشد (البته محدود به موارد زیر نیست(
7.2 مسئولیت محتوای درج شده در سرویس تامین شدۀ خریدار ویا متصل به دامنه خریداری شده از شرکت تماما بر عهده خریدار است . این مسئولیت شامل موارد تخلف عمد وسهو ویا مواردی که توسط اشخاص ثالث نیز انجام می پذیرد خواهد بود.
7.3 در صورت عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جبران کلیه خسارات وهزینه های مادی ومعنوی کلی وجزئی وارد بر شرکت در پاسخگوئی به مراجع ذیصلاح بر عهده خریدار خواهد بود.
7.4 شرکت برطبق قانون موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه نسبت به انسداد سرویسها واقامه دعوا وارائه اطلاعات خریدار که محتوای مجرمانه در سرویس خود ویا در سرویس متصل به دامنه خود را دارد به مراجع قضائی اقدام نماید.
8.1 خریدار موظف است که کلیه قوانین شرکت و جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، شرکت حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی ودریافت خسارت از خریدار را دارد وخریدار موظف به جبران کلیه خسارات وهزینه وارده بر شرکت می باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس ویا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.
8.2 خریداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر خریداران شرکت احترام بگذارند. شرکت حق تعلیق یا قطع دائم سرویس خریداران که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر خریداران می گردد را برای خود محفوظ می دارد. ضمنا خریدار حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت
8.3 به غیر از آن دسته از قوانین که مستقیما به نحوه استفاده از سرویس برمی گردد که با پایان سرویس به پایان می رسد. بندهای دیگر قوانین پابرجا بوده وخریدار همواره موظف به رعایت قوانین عمومی وحقوقی شرکت خواهد بود.
8.4 کلیه مسئولیتهای عدم استفاده صحیح از سرویس خریداری شده با خریدار می باشد و شرکت تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد و بر اساس تعهدات فنی اعلام شده در سایت می باشد.
9.1 خریدار از زمان خرید به مدت 7 روز میتواند نسبت به بازگشت وجه اقدام نماید.
9.2 شرکت تنها مسئولیت سرویس دهی در حوزه خرید را دارد. در خصوص اختلالات و موارد دیگر مانند ارتباط اینترنت خریدار و مشکل دامنه ای که نزد دیگران ثبت شده است مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
9.3 ملاک وجود اختلال در سرویس، گزارش واحد فنی ویک سایت Tracer معتبر که باید توسط شرکت تائید شده باشد، است.
9.4 ارائه خدمات پشتیبانی در شرکت در ناحیه کاربری در بخش هاستینگ به صورت 24 ساعته و در بخش فروشگاه ساز فقط در ساعات کاری می باشد. پشتیبانی به صورت تلفنی در روزهای کاری از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر انجام می پذیرد. وروزهای کاری 9 الی16:30 شنبه تا چهارشنبه و 9 الی 12 در روزهای پنج شنبه انجام می گردد.
9.5 نحوه ارتباط مستند خریدار برای درخواستهای گارانتی و پشتیبانی باید از طریق ارسال تیکت بخش پشتیبانی باشد(پنل کاربری در سایت تگراهاست) که زمان دقیق ارسال درخواست، زمان دقیق رسیدگی وهویت خرید مشخص باشد.
9.6 عدم رضایت از خدمات بخش پشتیبانی و فنی می بایست به سرعت (ظرف 24 ساعت) از زمان وقوع به واحد صدای مشتریان از طریق بخش پشتیبانی اعلام گردد.
9.7 سرویس ها و رویه عمومی شرکت بر اساس استاندارد فنی بین المللی و مصالح شرکت تعریف شده و برای خریدار خاص غیر قابل تفکیک و تغییر است وخریدار موظف است بررسی لازم خود را قبل از خرید سرویس بعمل آورده باشد.
9.8 شرکت مسئولیتی در قبال عدم تطابق سرویس خریداری شده با نیاز مشتری ندارد.
9.9 شرکت مسوولیتی نسبت به پیاده سازی و عملیاتی شدن امکاناتی که مورد تائید بخش فنی نمی باشد، ندارد.
9.10 میزان مسئولیت شرکت در مقابل حوادث ناخواسته و خسارات غیر مستقیم وارد بر خریدار در استفاده از سرویس و یا اطلاعات خریدار محدود به بند خسارات این قانون خواهد بود.
9.11 پشتیبانی شامل موارد زیر میباشد:
9.12 درخواستهای مشتری فقط در صورت داشتن پشتیبانی بررسی خواهند شد.
9.13 هزینهی تمدید پشتیبانی در حال حاضر 1,999,000 هزار تومان می باشد. حق تغییر و افزایش هزینهی پشتیبانی در هر زمان برای شرکت محفوظ می باشد.
10.1 تمدید یك دامنه تاریخ گذشته در صورت امکان تمدید ، ممکن است دارای جریمه تاخیر نسبت به تعرفه عادی باشد که این جریمه مطابق با قوانین ICANN و ثبت کننده اصلی اخذ می گردد.
10.2 تاریخ مستند برای مدت ثبت دامنه،whois های بین المللی می باشد.( در خصوص دامنه های ir. استعلام از ثبت کننده مستند خواهد بود.)
10.3 اگر در سفارش خریدار، دامنه ای باشد که ثبت کننده مرجع آن را ثبت ننماید و یا در حین تکمیل مراحل ثبت، آن دامنه توسط شخص دیگری ثبت گردد و یا انتقال دامنه ای به شرکت باشد که به هر دلیل انجام نگردد، شرکت تنها موظف به بازگرداندن هزینه ثبت و یا انتقال آن دامنه به حساب خریدار در ناحیه کاربری می باشد.
10.4 در صورت درخواست انتقال یک دامنه به پنلی خارج از شرکت از ناحیه کاربری شرکت حق ممانعت از تکمیل مراحل انتقال را ندارد
10.5 از آنجا که شرکت ثبت وتمدید دامنه وانتقال برای خریدار را به صورت واسط انجام می دهد عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین المللی ویا ثبت کننده .Ir نسبت به ثبت ویا تمدید دامنه به هر دلیل مسئولیتی را متوجه شرکت نخواهد کرد.
10.6 خریدار موظف است قبل از ثبت دامنه نسبت به حقوق مالکیتی دامنه برای خود تحقیق لازم را به عمل آورده وشرکت در صورت ادعای شخص ثالث صاحب حق مورد تائید شرکت و مراجع ذیصلاح ایرانی وبین المللی آن دامنه را مسدود نموده و به رای مراجع ویا قوانین بین المللی عمل می نماید.
11.1 خریدار موظف است سرویسهایی که نزد شرکت تمدید مینماید را از نظر تمدید شدن کنترل نموده و در صورت عدم اعمال مراتب تمدید توسط شرکت، حداکثر 7روزتقویمی پس از زمان انقضاﺀ مراتب را کتبا به مقام مسئول ویا واحد شکایات ارسال نماید.
11.2 توافقات خاص تنها به صورت کتبی وبا مهرو امضاﺀ مجاز شرکت معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل به صورت شفاهی و یا به هر شکل دیگر از درجه اعتبار ساقط است .
11.3 خریدار موظف است تحویل ، تطابق واجرای صحیح سرویس خریداری شده را کنترل نماید.
11.4 شرکت هیچ مسئولیتی برای بدست آوردن دامنه از دست رفته و یا اطلاعات حذف شده از روی سرورهای میزبانی پس از اتمام قرارداد نخواهد داشت .
11.5 مسئولیت اطلاع از زمان انقضا سرویس وکنترل آنها بر عهده خریدار می باشد لیکن شرکت، انقضاء سرویسهای خریدار را از 1 ماه قبل از طریق پست الکترونیک به وی یادآوری می نماید و عدم دسترسی خریدار به پست الکترونیکی خود، مسئولیتی را برای شرکت ایجاد نخواهد کرد.
11.6 وضعیت اعتبار، فهرست سرویسها و پرداختهای خریدار در اکانت وی در ناحیه کاربری قرار دارد و همواره وی می تواند برای آگاهی از وضعیت عملکرد خود از طریق شناسه و کلمه عبور خود به آن مراجعه نماید.
11.7 مدت زمان قطع سرویس ناشی از عدم پرداخت مطالبات شرکت، بررسی جرائم واعمال تشخیص کارشناسی به مدت زمان سرویس دهی افزوده نمی گردد.
11.8 امکان دریافت هرگونه سرویس هدیه پیش بینی شده در برخی از بسته های میزبانی تنها در هنگام خرید بسته وجود دارد و طی مدت قرارداد امکان رجوع به آن وجود نداشته و در صورت عدم استفاده هزینه آن به حساب کاربری خریدار واریز نمی شود.
11.9 در نظر داشته باشید که نسخه ها بصورت سرویس ارائه خواهند شد و امکان انتقال به هاستینگ های دیگر وجود ندارد.
12.1 به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایلها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای شرکت نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
12.2 شرکت جهت امنیت بیشتر، از کلیه فایلهای خریداران بصورت هفتگی نسخه پشتیبان تهیه می کند. این نسخه پشتیبان حداکثر تا یک هفته نگهداری خواهد شد. نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی ms sql server بصورت روزانه گرفته می شود و یک هفته نگهداری می شود. شرکت تعهدی نسبت به صحت و کارکرد این نسخه ها ندارد.
12.3 تمام نسخه های پشتیبان بر روی محلی خارج از دسترسی خریدار نگهداری می شود
12.4 شرکت تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده های موجود در آرشیوهای خود به خریدار ندارد.
12.5 شرکت هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت نسخه پشتیبان و بروز بودن آنها را ندارد.
13.1 نحوه پرداخت در ناحیه کاربری درج شده است. به طور عمومی خریدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پایان مدت سرویس نگهداری نماید.
13.2 خریدار موظف است پرداخت خود را به طور نقدی ویا در وجه حسابهای اعلام شده در ناحیه کاربری بپردازد .در شرایطی که شرکت درراستای مساعدت با خریدار اقدام به پذیرش چک مدت دار در خصوص فاکتور وی نماید، با عدم وصول وجه چک، خریدار موظف است در روز سررسید فورا اقدام به واریز وجه به حسابهای اعلام شده نماید و لاشه چک خود را دریافت نماید در غیر این صورت هزینه تاخیر در وصول اسناد ،پیگیری های حقوقی ، ایاب و ذهاب و سایر موارد نیز بر عهده خریدار خواهد بود ضمنا در اینگونه موارد شرکت حق دارد ضمن تعلیق سرویس، فاکتور خریداری که قسمتی از وجه آن در زمان مورد توافق وصول نشده را باطل نموده وخسارات وارده بر شرکت وهزینه سرویس را از آن کسر نماید.
13.3 به دلیل محدودیت های نگهداری داده های حسابداری، فیش بانکی و یا حواله ای که برای افزایش اعتبار و یا پرداخت یک صورت حساب، تنها تا 6 ماه پس از واریز قابلیت استفاده را خواهد داشت.
13.3 هیچ یک از کمک هزینه ها و خدمات مازاد بسته ها قابل تبدیل به ارزش ریالی و کسر از فاکتور نمی باشد.
13.4 بازگشت پول :
13.4.1 سرویس هایی که ضمانت برگشت پول ندارند عبارتند از:
13.4.2 ضمانت برگشت وجه تنها در هفته اول سرویس های جدید ارائه می شود. تمدید یا ارتقای هر سرویس شامل ضمانت برگشت وجه نمی شود.
13.4.3 پس از پایان مدت ضمانت برگشت وجه، هیچگونه درخواستی مبنی بر برگشت پول مسموع نخواهد بود
13.4.4 برگشت پول با درخواست کتبی مالک تنها با حضور وی یا نماینده قانونی او در محل شرکت یا از طریق اعلام یک شماره حساب سیبا توسط مالک و واریز اینترنتی به آن حساب از طریق سیستم اینترنتی سبا بانک ملی پس از کسر کارمزدهای مقرر شرکت و هزینه های قرارداد مانند هزینه پیک و هزینه کارمزد بانکی ممکن است.
13.5 بدهی ها :
13.5.1 شرکت با اعلام و اخطار قبلی در خصوص تسویه بدهی های معوق حق قطع سرویسی که خریدار برای آن بدهکار است و یا سایر سرویسها و خریدهای قبلی خریدار را داشته و می تواند در صورت تمایل با تملک برخی از آنها معادل مبلغ آن در فاکتور فروش (نسبت به مدت اعتبار آن به کل زمان سرویس) از میزان بدهی (اصل بدهی، جرائم و یا خسارات وارده بر شرکت) کسر نماید
14.1 شرکت هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی پروفی شاپ تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد.
تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.
15.1 تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.
16.1 با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت شرکت، خریدار قوانین شرکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
17.1 شرکت درقبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و حق استفاده وارائه به اشخاص ثالث ویا استفاده تبلیغاتی را ندارد وتنها در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد. اطلاعات مندرج در Whois دامنه به دلیل قابل رویت بودن برای عموم از این قاعده مستثنی می باشد.
18.1 خدمات پروفی شاپ به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و ... ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای پروفی شاپ که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. پروفی شاپ هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد.
پروفی شاپ تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود.
18.2 سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویسها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت
19.1 عدم اجراي بخشي از شرايط و قوانین شرکت نسبت به خریدار يا ديگران به منزله سلب حق اجراي قوانین از شرکت نمی باشد.
20.1 تغییرات در قالب از طریق بخش قالب ها در پنل مدیریت قابل انجام است و کاربر به کد قالب و فایل های قالب دسترسی دارد که در صورت آشنایی با HTML و CSS می تواند تغییراتی در ظاهر سایت اعمال نماید.
20.2 در صورتی که درخواست تغییرات برای پروفی شاپ ارسال شود بر اساس مدت زمان لازم برای انجام تغییرات برآورد هزینه شده و به کاربر اعلام می شود و در صورت توافق کاربر و پس از پرداخت هزینه، تغییرات بر روی قالب انجام خواهد شد.