فروشگاه اینترنتی را با هم راه اندازی کردیم . شاید بپرسید چرا کسی چیزی نمی خرد ؟ واضح است که باید این گونه باشد اگر غیر از این بود باید تعجب می کردید .قطعا شما فعلا فروشی نخواهید داشت. در این مطلب روش های فروش و جلب مشتری را برای شما شرح خواهم داد .
کمی در مورد مطالب زیر درنگ کنید
روشهای فروش آنقدر زیاد است که ممکن است شما هم یک روش فروش در ذهن خود داشته باشید که هیچکس نداند
روش های فروش هرچه که باشد باید نکات زیر در آن رعایت شود
بازار هدف خود را به خوبی پیدا کنید . به عنوان مثال اگر قصد فروش عمده ی کالایی را دارید باید به متصدیان و فروشندگان آن محصول پیام یا ایمیل و .. دهید نه صرفا به تعدادی شماره و ایمیل که در دست دارید. یا اگر
فروشنده لوازم لوکس خانگی هستید خانم های خانه دار بازار هدف شما هستند . پس هر بازار هدفی را به خوبی بشناسید و سپس به تبلیغات بپردازید.
تلویزیونی ، برورشور ، پیامک ، ایمیل ، تماس تلفنی ، سئو ( بهینه سازی موتور های جستجو ) و .....
تمام نکات بالا بسیار اهمیت دارد اما اکثر کسانی که یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کنند دنبال روش بدون هزینه ای می گردند تا بتوانند فروش داشته باشند و یکی از بهترین روش های آن از طریق سئو است، بدین معنی که شما وب سایت خود را در نتایج جستجوی کلمه ی خاصی در موتورهای جستجو به نتایج بالاتر سوق دهند تا بتوانند فروش بهتری داشته باشند .
اگر روش یا یکی از روش های مد نظر شما سئو باشد بهترین فروشگاه ساز برای شما همین فروشگاه ساز پروفی است که می توانید از طریق لینک زیر آن را تهیه کنید.
http://profishop.ir/buy
ساعات پاسخگویی از ساعت 8:30 تا 14 و مجددا از ساعت 15 تا 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 14 می باشد.